Erg charmant, met de vuilnisman op de achtergrond, haha! Tja, c'est Paris. |
Mijn geliefde Guess tas die ik vorig jaar in Frankrijk kocht, is overleden. Naja, een soort van. Een van de sluitingen is afgebroken en waarschijnlijk niet meer te maken. Heel erg jammer, lees verder voor het hele verhaal.
16 juli 2011, we waren net gearriveerd in ons overnachtingshotel in Rennes (Bretagne, Frankrijk) en wilden een hapje gaan eten in het nabij gelegen winkelcentrum (un Centre Commercial, voor de kenners aha). Zoals gewoonlijk gingen we nog even wat winkels in. Ook de Printemps, een Frans warenhuis dat vergelijkbaar is met de Bijenkorf. Eenmaal daar, ging het mis. Ik werd opslag verliefd op een tas, die vriendinnen later zouden omschrijven als een 'typische Lisanne tas'. Het mooiste van allemaal: de tas die oorspronkelijk € 130-, kostte, was door een dubbele korting 'slechts' € 72,80 (een korting van bijna 50%!). Ik twijfelde een paar seconden, maar nadat mijn vader de doorslag had gegeven dat ik hem toch maar echt moest kopen, rekende ik hem af.
De foto die ik net na mijn aankoop maakte. |
9 september 2012, we zijn net een jaar verder en ik pak iets uit mijn tas. Daarna sluit ik hem weer en ga naar een verjaardag. Mijn tas laat ik aan mijn 'tassenboom' hangen. Bij terugkomst ligt een van de sluitingen opeens op de grond. Er kan niemand in mijn kamer geweest zijn, aangezien ik samen met mijn ouders en broertje naar die verjaardag was.
Instagram foto van de kapotte sluiting. |
Ik besluit een mail naar Printemps te sturen, maar krijg het volgende antwoord:
Het komt er dus op neer dat de garantie verlopen is. Als het twee maanden eerder was gebeurd, had ik (waarschijnlijk) wel mijn geld teruggekregen. Jammer, maar niks aan te doen. Mijn enigste optie is nog Guess zelf, maar ik denk eerlijk gezegd dat dit ook niet zoveel gaat opleveren. Liever wil ik ook geen geld terug, maar gewoon een nieuwe (of gemaakte) tas, want daarvoor is 'ie gewoon te leuk! Echter, komt deze wel uit de collectie van vorig jaar ... Misschien dat mijn vader het nog kan proberen te solderen?
''... Thank you for having taken the time to let us know of this problem, but I regret to inform you that Guess does not offer an after sales service.As the bag dates from over a year ago, I am afraid there is nothing I can do for you. ...''
Ik houd jullie op de hoogte!
Liefs,
Lisanne
Oh wat jammer, die tas is echt leuk! Hopelijk kan je vader m maken! liefs!
BeantwoordenVerwijderenNoooo dat is zo jammer! Werkt solderen niet of voorlopig met secondelijm?
BeantwoordenVerwijderenooooh wat jammer ! want hij is idd super leuk !
BeantwoordenVerwijderenAhhh, da's balen! Jammer!
BeantwoordenVerwijderenBalen! ♥
BeantwoordenVerwijderenAhw, wat balen zeg!
BeantwoordenVerwijderenZondeeee!
BeantwoordenVerwijderenAh, dat is echt jammer!
BeantwoordenVerwijderenWat jammer! een sluiting heb je namelijk wel nodig! Hopelijk komt het goed :)
BeantwoordenVerwijderen